L’Ajuntament de Bagà treballa per restablir la normalitat després de les fortes ventades de diumenge
Les ratxes de vent van provocar caigudes d’arbres i avaries elèctriques, però no s'han hagut de lamentar danys personals.
La ventada d’aquest diumenge, amb ràfegues que en alguns punts van sobrepassar els 100 km/h, ha deixat diverses afectacions a Bagà. Malgrat la intensitat del fenomen meteorològic, l’Ajuntament confirma que no hi ha hagut danys personals ni danys materials de gran quantia econòmica en vehicles o infraestructures principals.
La caiguda d’arbres ha estat la principal incidència, especialment localitzada al Parc de la Vila, el camí de Bagà a Gisclareny i el nucli de Terradelles. Així mateix, s’han registrat desperfectes en terrats, teulades i finques particulars, a més de la destrucció de cartells publicitaris a la zona del pavelló i a Terradelles Vell.
Pel que fa als serveis bàsics, hi ha hagut algunes incidències en el subministrament elèctric a la xarxa de Paller i en una línia d'enllumenat públic a Terradelles.
Des de primera hora d'aquest dilluns, els equips de la brigada municipal i una empresa externa han estat treballant per retirar les branques caigudes, reparar l’enllumenat i restablir la normalitat al més aviat possible. L’Ajuntament vol expressar un agraïment públic al cos de Bombers per la seva ràpida i eficaç intervenció durant la jornada d'ahir.
Recollida de llenya per als veïns
L’Ajuntament de Bagà comunica a tota la població que aquells veïns i veïnes que ho desitgin poden retirar la llenya dels arbres caiguts que es troba acumulada a les zones del Parc de la Vila i a l’àrea de la font de l’Andino.