DATA
19 de maig de 2019HORARI
8:00 del matí
DESCRIPCIÓ
Roca Tallada es un molt bon mirador de la vall del Bastareny, Moixeró, les Muntanyetes, el Cadi... Es un lloc salvatge i poc visitat. La baixada pels Empedrats arrodoneix d'excursió.
Anirem amb cotxe fins a la Salle, on començarem a caminar, pujarem gairebé sense pausa fins al cim de Roca Tallada, d’aquí baixarem pel Pas de la Mona i pujarem fins a Coma Castellana, des d'on només ens quedarà baixar fins al coll d'Escriu, la casa d'escriu i tot passant pels empedrats arribarem al punt d'inici.
Sortida de la plaça Catalunya a les 8:00 del matí.
Cal portar esmorzar i aigua.
Dificultat mitja, hi ha un fort desnivell d'entrada i no massa bon camí o gens, en alguns trams. 9 km de longitud i 800 mts de desnivell.
Per més informació truca al 609 128 445 (Joan)
Vols rebre els titulars, l’agenda d’activitats i els anuncis oficials a la teva bústia de correu? Apunta-t’hi!
DONAR-SE D'ALTA
Ajuntament de Bagà
Plaça de Catalunya, 7 bis
08695 Bagà
Telèfon 938 244 013
baga@diba.cat
Amb la col·laboració de: